Måndag 1/6

nu e de bestämt ska träffa han runt 2-3 tiden på freda o va där hela helgen o umgås både med hans vänner o sen hans familj.. e så sjukt nervös... men men de kommer nog gå jätte bra.
men de känns iaf skönt att de e som vanligt igen iaf.. vist jag förstår er som tycker att ja borde bara strunta i honom .. vist jag har inte kännt han så länge o de han gjorde va fel, men ni måste oxå förstå vad ja känner o va mitt hjärta vill.. känner att ja måste ge han en andra chans .. för de e alla värd lr de beror ju på.
men tror att de här kommer hålla bara de får en chans.

hmm vad har jag gjort idag förutom o pratat med honom om de o lita andra trevliga saker,,,
va me pia i mörby för att gå till banken o sätta in lite pengar.. men medan ja väntar på henne går ja till H&M och väntar och hitar ett par shorts, en vit klännig och lite underkläder..
sen bär de av till täby c för pia behövde leggins så vi gick till gina tricot.
och sendan midda på burger king =)

kvällen avslutas med att vi tar ett glas rött med några andra grannar =)

och nu sitter jag här då och precis snackat klart på msn och ska gå o sova snart..

ha de gött o sov sött
puss på er (K)


Hej hej
1 juni  idag o jätte fint väder =)
o e rätt glad idag oxå thiih

har snackat me mr bad boy hehh
o vi ska ses i helgen o åka gemensamt hem till honom då eftersom de va de ja ville.
så får vi se vad som händer men måste ta upp de här igen även fast vi snackade lite om de nyss på msn men men de skadar ju inte o va helt säker på vart man har honom..
för han e ju super söt o allt sånt.. så kan ju inte släppa han helt fast de känns inbland som de e kanske de ja borde.. men ja måste iaf ge de ett försök o ge han en chans o förklara sig bättre o spec när vi e me varann blir mkt lättare då o prata .. o se om de går o rädda =) som ja hoppas på !

tack alla ni som stöttat mig !
älskar er !
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0