25/5




hmm hur ska jag göra.. hur länge ska ja va på min sötnoz student.. den 29 maj, eftersom han vill att ja ska följa me han på en stor fest samma dag =S
får fan beslutsångest =(
vill ju båda för ja saknar ju honom sååååå o vet att han oxå gör de =) thihi
men annars kommer vi nog ses helgen efter =)

puss puss på dig (K)(K)



ska sumera min helg

torsdag: tog de lugnt med familjen

Fredag: tog de lugnt med familjen och sen me bror på kvällen =D

Lördag: hemma o tog de lungt eftersom ja ev skulle träffa en polare men de hände nått. men sen hamnade jag hemma hos Pia och satt där o sällskapa och fick veta att Trill vann sitt lopp och Ina kom 2:a =D

Söndag: lyckligaste dagen i mitt liv på jätte länge =D
eftersom jag fick träffa dej =D o tack för en underbar dejt !
din underbara prick =D thihih
saknar dig redan, hoppas vi ses snart (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0