Lördag 30/5




saknar dig ='(
puss


Hej hej då va man hemme igen efter en rolig men rörig fredag hehh..

började me att ja va på Linneas utspring och sedan på hennes flak =) de va super kul o få va me henne där.
sen när klockan va runt 5 åker vi till henne i bålsta och äter lite och  hon öppnar paket osv.
sen börjar han o jag messa varann och vi kommer överens om att jag ska komma till honom.
gör de e i västerås vid 23 men där e han inte han svarar inte på mess lr när jag ringer såå jävla konstigt o såå fult gjort mot mig som aldrig varit i Västerås. va såå jävla rädd o ledsen så de fanns inte. ville bara träffa han o komma in någon stans men nähe så vart de inte. men hitta en kille i ungefär samma ålder som mig som hade oxå missat sista tåget så vi höll varann sällskap till vårat tåg kom 06.52. sen skildes vi åt i sthlm ja åkte hem o han vidare till linköping.

ja lördagen då da.. fint väder idag igen hoppas de håller i sig till den 9:e.
jag hoppas verkligen att han hör av sig idag/ikväll så vi får prata.. för vist båda va fulla men men han svarar annars så vf kunde han inte göra de då jag nog behövde han som mest..

ha en underbar dag de ska ja försöka me men de kommer nog bara bli en okej dag för mig........ =(
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0