Söndag 3/5


IN FLAMES - Alias




Hardcore Superstar - Dreamin In A Casket Video





Min helg

Torsdag/valborg :
åkte till uppsala efter skolan för o träffa alla mina polare där =)
men väntade på ella innan vi hamnade där men kom dit lite för sent men men de va kul ändå =P
vi började röra oss hemåt vid 1 men va inte hemma hos min polare fören vid 2 för vi gick =S de va aaas kalt.

Fredag :
tog tåget från uppsala runt 1, kom till sthlm vid 2 fast var inte hemma förens vid halv 3.
när klockan va runt 4 tog jag, pia o lotta en promenad med hundarna = D
de blev en tidig kväll för jag ska jobba imorn.

Lördag :
Jobba 10 - 15 sen bar de hem för att sedan träffa josse, vi skulle sen till Ludde =)
under hela kvällen gick som en bergodakbana .. kul..tråkigt..kul.. tråkigt osv
så vid 1 tiden drog vi för då palla ja o josse inte med mer...
men ja åkte o träffade en annan polare som velat träffa mig ätt länge.

Söndag :
vaknade runt halv 9 men orkade inte gå upp så log o drog mig till klockan va kanske halv 11 eller nått liknande. åt frulle sen va de bara o sminka sig o börja rulla hemmåt.
väl hemma kände ja hur seg o trött ja va =(
men men de blir bättre ;)
juste Jocke fyller ju 21 år idag =) Grattis gubben! hoppas du får en as skön födelsedag =D


de va min lilla snabb sumering utav min helg hahah
hare gött!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0