Tisdag 26/5

hej hej =)

hmm idag har de väl inte hänt så mkt förutom alla redovisningar som skulle göras o de första som händer e att allt börjar krångla.. så vissa slapp o redovisa men de får göra de nästa vecka haha = P  nä men sen när de blev min o josses tur så märkte vi att de va lite saker som behövdes ta bort för att de skulle bli en bättre redovisning. så vi fixa en tidigare lunch, sen när vi fixat allt o ätit så börja nervositeten krypa allt närmre uuusch fy fan! men då börja allt krångla för oss så en grupp fick gå före oss de tog feeet lång tid men men =P sen va de våran tur efter att vi va tvungna o sätta in arbetet på ett usb minne men när vi väl va igång.. så gick allt bra tror jag. De känndes så iaf.

Vi ägde josse ;) hahaha (K)

sen följde josse med hem till mig för vi skulle baka choklad bollar o sitta i solen o sola =P de va fett mysigt =) men sen börja de blåsa för mkt så vi gick in o hämtade josses väska o drog till bussen sen så åkte sötisen hem =( =( =(
men vi ses imorn gumman =P hehe

hmm så nu sitter jag här o skriver lite på msn o lyssnar på musik..
vill hitta på nått för ja sitter här o e sååå glad =D

puss puss


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad kul att redovisningen gått bra :)

2009-05-27 @ 11:55:42
URL: http://linnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0