Fredagen den 13 November

Hej hej
ja vad ska man skriva om nu. Har egentligen inte så mkt o säga men känns bra nu iaf att ja o tjejerna har börjat umgås igen men ja saknar ändå våra tjejkvällar vi hade.
sen har man ju hittat en killer som ja tycker om även om vi inte träffats så mkt mycket så finns de nått där men har ett litet problem just nu... jag gillar 2 killar =/ suck såå jobbigt. Men men de löser nog sig till slut.

Sen har mitt ex förlåvat sig tycker de e jätte kul för honom så jag hoppas du T o lollo får de bra tillsammans o att de håller mellan er! =)

Sen ska ja börja träna igen har ja kommit undifund med.. handboll vart de med Linni =) ska bli kul. Ska på provträning ikväll sååå närvös för jag har glömt bort typ allt :S men men någon gång måste jag ta tag i de igen :S o ju längre jag väntar ju svårare o jobbigare blir det.


hoppas ni har de en bra helg för de ska ja försöka ha =) ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0