Hej igen.. 5 Oktober - 09

De rör sig en hel del tankar i mitt huvud på många olika plan..
bland vänner o han ja gillar... samt familjen...

vad ska man tro.. vad är sant och vem ska man lita på?

tror ja inte kommer få veta svaret än iaf tills de dycker upp utav sig själv..

´´ man känner ingen så bra som sig själv ´´ .....eller?





Hej hej
Ja nu sitter man här hade nästan glömt bort min blogg.
Händer inte så mkt i mitt liv just nu sitter hemma går ut me Ramses och försöker träffa vännerna så mkt ja kan..
Men den här veckan blir de rätt fullt =)

Idag: ska ja hämta Ramses o sen vid 6-8 ska ja sitta på en teori kurs =)

Tisdag: Ramses och sen vet jag inte =P de visar sig

Onsdag: Köra o hämta Ramses sen träffa Linnea =D

Torsdag: Ramses och träffa Johanna =D

Fredag: Skulle åkt på kryssning me Linnea o com men de blev inte så av olika anledningar.. så får hitta på nåt annat

Lördag: vet ej än

Söndag: vet ej än

Glöm inte bort ordspråket..
´´ som man bäddar får man ligga ´´
eller
´´ som man själv vill bli behandlad ska man behandla andra ´´

tänk på de =)

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0